Program de lucru
Program de lucru pentru serviciul Relatii cu publicul:
  • Sediul central: Str. Carol I, nr. 3-5, tel. 0250 739 580, int. 29
  • Luni - Joi: 7:00 - 15:30
  • Vineri: 7:00 - 13:00
  • Apeland la acest serviciu puteti obtine informatii despre tarife, informatii cu privire la documentele necesare incheierii contractelor, documente necesare obtinerii avizelor, puteti initia o solicitare sau reclamatie, puteti semnala o defectiune tehnica.
Program de lucru Casierii-incasare facturi:
  • Sediul central, str Carol I, nr. 3-5, tel. 0250 739 580 int. 29 sau 32
  • Luni - Joi: 7:00 - 17:00
  • Vineri: 7:00 - 15:00
Program audiente:
  • Sediul central, str Carol I, nr. 3-5
  • Director General: Marti, orele 13:00 - 14:00
  • Director Tehnic: Miercuri, orele 13:00 - 14:00
Biroul contracte (depunere documentatie si eliberare contracte):
  • Str. Dacia nr.4, Telefon: 0350 419 526 int. 301
  • Luni - Vineri: 7:00 - 11:00
  • Tipuri de contracte de furnizare servicii apa-canal;
  • Agenti economici apa si canalizare, agenti economici apa fara canalizare;
  • Contract furnizare servicii pentru agenti economici;
  • Asociatii de proprietari;
  • Contract de furnizare servicii pentru asociatii de proprietari;
  • Persoane fizice apa si canalizare, persoane fizice apa fara canalizare;
  • Reinnoire contract de furnizare pentru bransamentul existent;
  • Contract furnizare servicii pentru abonat nou;
  • Contract servicii vidanjare;
  • Acte necesare:
  • Cerere
  • Certificat de inregistrare fiscal
Laborator metrologie:
  • Verificare apometre: telefon - 0250 739 964
  • Montare si reparare apometre: telefon - 0350 806 985
  • Contoarele se verifica, in Laboratorul Metrologic al SC APAVIL SA VALCEA care a fost autorizat de Directia Regionala de Metrologie Legala.
Dispecerat:
  • Telefon gratuit: 0250 820 010 sau 0350 802 160, 24 de ore din 24;
  • La dispecerat se concentreaza toate informatiile privind alimentarea cu apa, functionarea retelei de distributie apa potabila si a retelei de canalizare, aici se pot comunica telefonic reclamatiile si sesizarile legate de diverse defectiuni aparute in functionarea sistemului de distributie a apei potabile si a retelei de canalizare a orasului.
  • Reclamatiile si sesizarile se vor inregistra la dispecerat, precizandu-se de fiecare data numele celui ce sesizeaza, natura defectiunii, data, numele dispecerului si in final modul de remediere. Formatiile de interventie ale dispeceratului verifica toate reclamatiile inregistrate si remediaza defectiunile constatate la conductele stradale sau bransamente.
Sunteti aici: Relații clienți Program lucru